Re: [Linux-sunucu] Bant Genisligi Acil Yardim

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 27 Jan 2005 - 23:59:11 EET

> Selamlar...

Selam,

> sorunu cunku ya ben bulamadim yada buldugum diger bant genisligi
> uygulamalari gibi cok karmasik yada acayip profesyonellik istiyor aradigim
> gibi bir sistem, program yazilim bilen varsa yada dokumani olan varsa
> birisi58@yahoo.com adresine maille yazsinlar bir zahmet yada forumumuza .
> Bu linuxta ne ararsan varda bi o yoksa buyuk bir eksiklik bence basit
> kullanimli bir arayuz eklentisi yada mandrake veya diger linux dagitimlari
> arasina eklenmesi gereken birsey bu bence. Ozellikle network

Var olmadığını kim söyledi? Var tabi ki ama profesyonellik istiyor daha
doğrusu ne yaptığınızı bilmeniz gerekiyor eğer opensource ürünlerle yapmak
istiyorsanız. Yoksa commercial ürünlere bakmanız lazım GUI filan
istiyorsanız. Eskiden örneğin ilk bandwith management yapılırken CBQ
kullanılırdı bol miktarda artık genelde HTB veya IMQ kullanılıyor. Bu keyword
lere göre arama yapmanız gerekir. size birkaç tane link yazayım bakın.

Bunların içinde büyük ihtimalle easyshape web tabanlı olması bakımından sizin
istediklerinizi yerine getirecektir.

http://www.linuxbox.co.za/software/easyshape/ (web tabanlı)
http://gpl.arachne.cz/
http://sourceforge.net/projects/khtb