[Linux-sunucu] Bant Genisligi Acil Yardim

From: SeRVeT BiRiSi (birisi58@hotmail.com)
Date: Thu 27 Jan 2005 - 22:58:18 EET

Selamlar...
Bir kac defa daha yardim almayi denedim ama kimseden cevap cikmadi nettende
arastirmadigim site kalmadi bisey bulamadim bir yigin karmasa disinda yapmak
istedigim sey frame relay hat ve mandrake linux ile net dagitimi isini
sorunsuz hallediyorum fakat is bant genisligine gelince takilip kaldim sayin
Serdar Koyludendende yardim istedim fakat islerinin yogunlugundan olsa gerek
bi cevap gelmedi aydinlatici benim istedigim bir arayuz kullanarak (webmin)
arayuzu gibi ornegin bu arayuz ile bant genisliklerimi istedigim ethernet
cikisi veya istedigim statik iplerim uzerinde yani sinirlama getirmek
istedigim diger kullanicilara bir sekilde bant limiti koymak ve eminim bu
bircok linux kullanicisinin ortak bir sorunu cunku ya ben bulamadim yada
buldugum diger bant genisligi uygulamalari gibi cok karmasik yada acayip
profesyonellik istiyor aradigim gibi bir sistem, program yazilim bilen varsa
yada dokumani olan varsa birisi58@yahoo.com adresine maille yazsinlar bir
zahmet yada forumumuza . Bu linuxta ne ararsan varda bi o yoksa buyuk bir
eksiklik bence basit kullanimli bir arayuz eklentisi yada mandrake veya
diger linux dagitimlari arasina eklenmesi gereken birsey bu bence. Ozellikle
network uygulamalarinda kullanilan bir isletim sisteminde kullaniciya acik
acik sunulmasi gereken bir program olmali bant genisligi uygulamasida.
Herkese islerinde basarilar dilerim saglicakla esen kalin...