Re: [Linux-sunucu] Linux Image

From: onuryalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Thu 27 Jan 2005 - 13:12:06 EET

Merhaba,

Tamam kabul ediyorum aslında özel bir uğraş gerektirmiyor. Ama
istekleriniz artığında, dd tek başına bir cevap olmaktan uzaklaşıyor. dd
yerine partimage önermemin sebebi Norton Ghost benzeri bir çözüm
istenmiş olması. Serdar Hoca'nın dediği gibi Linux da problem yoktur
çözümler vardır. dd de partimage de farklı çözümler. Farklı bir çözümden
bir zarar gelmez sanırım??