Re: [Linux-sunucu] mail ve web server kurulumu

From: Fatih (fustundag@yahoo.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 13:43:31 EET

Merhaba,

Ben şu an Redhat Advanced Server üstünde Apache,
postfix, Cyrus SASL, Courier IMAP, Mysql kullanıyorum.

Apache mail serverdan bagımsız bir sekilde
kurabilirsiniz.

Mail server kurulum için :

http://www.webconexion.net/knowledgebase/linux_howto/virtual_mail_server.php

Tabi burada tüm mailboxlar ve authentication icin
mysql kullanılıyor. Eğer performans sorun olacaksa
mysql yerine ldap opsiyonunu da araştırabilirsiniz.

Anti virus olarak da Amavisd-new, clamv, SpamAssassin
kullanıyorum :

http://mail.x-si.org/articles/av.html

İyi Çalışmalar,
Fatih Ustundag