[Linux-sunucu] mail ve web server kurulumu

From: Erkan BALABAN (erkanbalaban@ultratv.net)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 12:47:43 EET

Selamlar;

Mail ve web server kuracaðým þirkete. Mail server kurmak için postfix
kullanmayý düþünüyorum. Yapmam gereken þey sadece postfix I kurup ayarlarýný
yapmak mý? cron'a veya bind'a herhangi bir þey yazmam gerekiyor mu?

Server iþletim sistemi olarak sue 9.2 kullanmayý düþünüyorum.

Web server için de sadece apache'yi kurmak yeterli mi? onun için de cron
veya bind için yapýlmasý gereken birþeyler var mý?

Not: server iþletim sistemi ve mail server programý ile ilgili olarak da
eleþtirileriniz ve/veya yorumlarýnýz varsa yazabilirsiniz.

Erkan BALABAN
Bilgi Ýþlem Uzmaný
YEN YURTDIÞI EÐÝTÝM NETWORK