RE: [Linux-sunucu] sunucu değişimi ve programihtiyacı

From: Erkan BALABAN (erkanbalaban@ultratv.net)
Date: Sun 23 Jan 2005 - 19:07:48 EET

Cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Aklıma gelen bir soru. Şirket için anında mesajlaşma için (msn tarzı) bri
uygulama arıyorum. Bu uygulamanın sadece şirket bünyesinde
kullanılabilmesini istiyorum. Şubedeki kişiler arasında mesaj yazımı olacak.
Icq groupware tarzı bir uygulama yani. Böyle bir uygulama biliyor musunuz?
Jabber bu işi yapabilir mi?

Bir de şubeler de merkeze bağlanarak şirket içi mesajlaşma olayına
katılabilirler mi? msn gibi birşey istemiyorum. Tüm konuşmalar msn
serverları üzerinde yapılıyor. Benim istediğim şirketteki makinalardan
birini bu işin server olarak kurayım. Ama tüm mesajlaşmalar (gerek merkez,
gerekse de şubelerle merkez arasında) şirket bünyesindeki bir makina
üzerinden sağlansın. Var mı böyle bir uygulama?

Erkan BALABAN
Bilgi İşlem Uzmanı
YEN YURTDIŞI EĞİTİM NETWORK