Re: [Linux-sunucu] linux adsl

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 16:47:48 EET

Merhaba,
Yast ile ethernet kartınızı yapılandırırken açılışta otomatik başlat gibi seçenek
hatırlıyorum. O kısmı etkinleştirin.
Ya da root olarak /etc/init.d/network restart komutunu verin. Doğal olarak eğer bu
komutu herhangi bir başlangıç betiğine yazmazsanız her açılıştan sonra vermeniz gerekir.
Bu arada neden 9 sürümünü kurdunuz? Biraz eskidi sanırım.
Saygılarımla,
Bülent ŞENER