[Linux-sunucu] linux adsl

From: YILMAZ KARACA (karaca_yilmaz@yahoo.com)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 16:31:26 EET

merhaba
oncelikle linuxla yeni yeni tanısıyorum
makinama suse 9 kurdum Zoom X4 adsl modemimle linux dan da internete cıkmak istiyorum. Fakat yeni başlamış olmamdan sanırım bi türlü olmadı.

onboard ethernet im var. etherneti tanıtımı yapılmıştı ama sanırım restart olunca aktif olmuyo.

yani işin özü ethernetle birlikte adsl modemimi nasıl kuracam

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
kolay gelsin