Re: [Linux-sunucu] Samba Sunucu Kurulumu Hakkında

From: Emre AYTAC (eaytac@gmail.com)
Date: Tue 11 Jan 2005 - 16:53:11 EET

Merhaba;
1-)domain'e eklemek istediginiz her makine icin ilk olarak samba'da
makine hesabi tanimlamaniz gerekli, Makine hesaplarini eklediniz mi?
2-)sordugu kullanici adi ve sifre ise root kullanicisinin samba'daki
kullanici adi ve sifresidir. Yani;

smbpasswd -a root

yazdıktan sonra sifreyi 1234 olarak verdiyseniz, kullanici adi:root,
sifre:1234 olacaktir.

iyi calismalar.....

Emre AYTAC
Erciyes Universitesi
Mühendislik Fakultesi Bilgi Islem Merkezi