[Linux-sunucu] Samba Sunucu Kurulumu Hakkında

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Mon 10 Jan 2005 - 14:30:35 EET

Örnek config ler ile workgroup benzeri birşeyler kurabildim ama
windows makineleri bu domaine dahil edemiyorum. Dahil etmeye
çalıştığım zaman bir kullanıcı adı ve şifre soruyor, buraya kullanıcı
adı ve şifre olarak ne yazarsam yazayım kabul etmiyor.Bu sorunu nasıl
aşabilirim.
Bana bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
iyi çalışmalar

--
ONUR CANCI

-- ONUR CANCI