Re: [Linux-sunucu] intermail nasýl?

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Tue 11 Jan 2005 - 10:34:17 EET

Selamlar,

Google'da bir araştırma yaptım sizin için.
intermail kx mailbox converting yazınca arama kutusuna şöyle bir site
buldum:
http://support.openwave.com/email_kx/docs/books/4.4/engnotes_EmailKx_4.04.00.00_201-232-137-20020126.txt

Intermail Kx, Sleepycat Database (Berkley-db) kullanıyormuş...
BildiÄŸimiz db, compat-db paketleri yani :)
Benim pek tecrübem yok bu veritabanı ile ama db dosyalarından nasıl veri
alınır diye araştırırsanız bir yerlere ulaşabilirsiniz sanırım.
Kolay Gelsin.
Mehmet

Pzt, 2005-01-10 tarihinde 23:49 +0200 saatinde, mmurat@superonline.com