[Linux-sunucu] Setup Guides for ecommerce server

From: huseyin@btegitim.com
Date: Tue 18 Jan 2005 - 18:21:49 EET

Merhaba
Buyuk olcekte transaction hedeflenen bir ecommerce projesinde server kurulumunda
takip edilmek için referans alinabilecek bir tutorial biliyormusunuz?
snort.org'taki Setup Guides gibi dokumanlara profesyonel bir is cikarmak için
cok ihtiyacim var.

Apache, php, mysql kurulumunu biliyorum, projelerde kurmadigimiz seyler degil
ama kendime o kadar da guvenmiyorum, hata yapmamam lazim. Arti kurulum bittikten
sonra nasil testler yapilmali bir ecommerce server'inda hic bir fikrim yok.

Bu mail için kullandigim konu adi ile google'da arattigim zaman tutorial
bulamiyor degilim ama yinede size danismak istedim. Ne onerirsiniz?

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey