Re: [Linux-sunucu] qmail'de failure notice'lerin iptal edilmesi

From: Engin OZTURK (engin@engin.siran.net)
Date: Wed 05 Jan 2005 - 15:08:18 EET

Merhaba ;

Aslında bu "failure notice"lerin cogu sahte.. bu mailler silinebilir..
qmailin "failure notice" yollamamasinin yani sira almasini da engellemeli..
cok fazla yazilim var bu konuda.. subjecte gore /dev/null yapan..
zabit+qsheff ikilisini onerebilirim.. hatta bunlarin bir basarisi daha var,
cogu subject tarayicilar "sozcuk" tarayabiliyor, burada "failure notice"
gibi birden cok sozcugun gectigi subjecti de tarayabilirsiniz..

www.acikkod.org
http://www.enderunix.org/manual/

gibi adreslerden "qsheff"i bulabilirsiniz.. C ile yazilmis olmasi da ilave
performans sorunu yasatmiyor.

iyi gunler