[Linux-sunucu] postfix local relay

From: Aykut YILDIZGORUR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 04 Jan 2005 - 14:30:44 EET

merhaba,
local relay nekadar dogru bir terim bilmiyorum ama baslik belli olsun diye
boyle soyledim. spamcilere gecit vermemek için mail serverda sifre dogrulama
için sas kurmustum ve sorunsuz calisiyor. simdi yapmak istedigim ise
localden yine local adreslere giden mailler içinde aynı sifre dogrulamayı
kullanmak. cunku bugun aci bir sekilde farkına vardıgım uzre locakdeki
virusler hic bir yere takılmadan sirket içine mail atabiliyorlar :(
postfix içerisinde local networku belirmezsem cozum olurmu veya sorun olurmu

mail server postfix
smtp-auth SASL

yardımlarınız için cook tesekkurler
aykut yildizgorur