Re: [Linux-sunucu] Qmail Kurulumu

From: ugur@yesevi.edu.tr
Date: Mon 03 Jan 2005 - 10:01:19 EET

    Herkese merhaba,

    Yalçın Bey'in sıkıntısını 1-2 ay kadar önce bende yaşadım. Yeni bir
sisteme geçiş yaparken insan elinde olmadan fazlaca düşünmeye başlıyor
ve bir noktadan sonra karar verememe sonucuna ulaşıyor. ama şu bir
gerçek ki LINUX olsunda ne olursa olsun. ben en sonunda Debian da
karar kıldım ve onun üzerine qmail kurduk. şu an hiçbir sorunum yok ve
gayet mutluyum. bence bir düşününü derim. ama kurulum kolaylığı olarak
freeBSD de olabilir. gerçi sizler için hepsine kurulum çok kolay
olabilir ama benim gibi yeni başlayan bir Linux sever olarak bunlar da
önemli.

    Saygılarımla