Re: [Linux-sunucu] Re? postfix 2. domain

From: Gökhan Günyol (gokhan.gunyol@infotron.com.tr)
Date: Mon 03 Jan 2005 - 09:36:37 EET

verdıgınız bılgı ıcın cok tesekur ederım yanlız ayarları bu sekılde
degılstırınce postfix uzerınde calısan hıc bıtr acount maıl atamamaya
baslıyor
yapı sızın anlattıgınız sekılde send maıl turu
ve ne yazıkkı 2. domaınde acılması gereken acountlar 1. domaındekı ıle aynı
bende olusturulan home dırectorılerı ornegın eskısı ad.soyad seklındeyse
yenısı ıcın ad.soyad.yenıdomain seklınde actım
ayrıca sıstem user acountları mysql uzerınden alıyor bunuda belırtmek
ısterım

--
Saygılarımla
Gökhan Günyol