Re: [Linux-sunucu] squid+ldap

From: emret (emret@megatek.com.tr)
Date: Tue 22 Feb 2005 - 14:46:50 EET

Tekrar merhaba;

sorunun squid conf undan değil squid_ldap_auth derlenmesinden
kaynaklandiğini düşünüyorum.

[root@emre LDAP]# make
gcc -c -o squid_ldap_auth.o squid_ldap_auth.c
gcc -g -o squid_ldap_auth squid_ldap_auth.o -lldap -llber -lm -lresolv -
lbsd -lnsl
[root@emre LDAP]# make install
/usr/bin/install -c squid_ldap_auth /usr/local/squid/libexec/squid

[root@emre LDAP]# ./squid_ldap_auth -b dc=squiddom,dc=com -D
cn=root,dc=squiddom,dc=com -w deneme 192.168.101.1
1
ERR

Konuyla ilgili googleda birbug fln bulamadim. Herhangi bir patch yada
bug bilgisi olan varmidir ? yada bu konuda nasil yardimlariniz
olabilir.

İyi çalışmalar

Emre