[Linux-sunucu] squid+ldap

From: emret (emret@megatek.com.tr)
Date: Tue 22 Feb 2005 - 10:09:19 EET

Merhaba;

Squid i ldap üzerinde kullanici ve gurup auth ile çalıştırmak istiyorum.
2.4 ve 2.5 de squid in desteğinin geldiğini öğrendim. Yaptiğim ayarlar;

auth_param basic program /usr/lib/squid/squid_ldap_auth -b
dc=squiddom,dc=com -h 192.168.101.1 -D cn=root,dc=squiddom,dc=com -w
deneme
auth_param basic children 50
auth_param basic realm Web-Proxy
auth_param basic credentialsttl 1 minute
acl ldap-auth proxy_auth REQUIRED
http_access deny !ldap-auth

şeklinde. Squid in eski versiyonlarinida derledim yada eski versiyonlar
için yazilmiş squid_ldap_group yada auth gibi patch ler ilede derleyip
test ettim. Sonuç ayni. Sorun conf. ta değil gibi çünkü
/usr/lib/squid/squid_ldap_auth -b ou=squiddom,dc=com -h 10.0.0.241 -D
cn=root,ou=squiddom,dc=com -w deneme şeklinde command tan yaptiğim
denemelerdede makinamdan herhangi bir paketin girip çıkmadığını
görüyorum. Bu konu ile daha önceden uğraşanlar varmi yanlişim yada
eksiğim neler olabilir ?

Yardimlariniz için şimdiden teşekkürler.

Emre