[Linux-sunucu] Mrtg ve

From: İbrahim Büyükerdem (hostingal@gmail.com)
Date: Sat 12 Feb 2005 - 12:11:54 EET

Merhabalar bu gruba ilk mesajım sunucuma mrtg kurmak istiyorum bu
monuda yardımcı olabilirmisiniz. Ayrıca Redhat kurulu olan ve cpanel
kullandığım bir sunucum var ben sunucu yönetimini yapabilecek
aradığımda sürekli ulaşabileceğim ve en önemlisi cpanel ve web server
konusunda deneyimli birini arıyorum. Sunucu yönetimi konusunda
msn:info@hostingal.com adresinden bana ulaşbilirsiniz...

--
İbrahim Büyükerdem