RE: [Linux-sunucu] mail proxy

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 19:58:19 EET

Teşekkür ederim Huzeyfe, teklif ettiğin sistemin Postfix ile
çalışabileceğini umarım, gerçi az biraz okudum, procmail mailleri dağıtmak
için yine SMTP kullanıyormuş galiba, yanılıyor muyum?

Bir de, ikinci isteğim olur mu bu şekilde? Yani diyelim 10MB üstü mailleri
belirteceğim saatlar dışında indirsin gibi bir ayar?

Teşekkür ederim.

Ali