Re: [Linux-sunucu] QMAIL - SMTPAUTH problemi

From: Anıl ÇETİN (anil@saog.net)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 16:28:32 EET

Benim ilgilendiğim noktalar şunlar;
- Herhangi birisi telnet ile bağlanıp benim posta kutuma benim sunucumun
kaynaklarını kullanarak benim mail adresimden (ki bu çoğu anti-spam dan
kolayca geçmesini sağlıyor) bana milyonlarca mail atabilir
- Her bağlantı için AUTH ne sebeple gerekmiyor ? Kime güveniliyor ?
- Bunun gibi işleyişi olan bir sistemin kolayca abuse edilebileceği sizi
neden korkutmuyor ? :)

Yaşar ŞENTÜRK yazmış: