Re: [Linux-sunucu] DNS query sorunu

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 12:42:11 EET

Selamlar,
/var/named/caching-example dizini altinda named.ca ve named.local dosyalarini inceler misin? Birde /etc altinda named.conf dosyasinda adanabel.tr icin atanmis kayit satirlarini verebilir misin ?

zone "adanabel.tr" IN {
        type master;
        file "caching-example/localhost.zone";
        allow-update { none; };
};

bu sekilde bir satir var mi?
saygilar,

Not: Ters sorgu içinse adanabel.tr icin atanmis ip adresinin tersinden yazildigi bir dosya var mi?
#locate tersip

olarak aratir misin? ornegin 0.0.127.in-addr.arpa gibi..