Re: [Linux-sunucu] FC2 de web server

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 23:50:04 EET

Merhaba,

Kisaca aciklamaya calisayim.

Thunderbird gibi akilli e-posta istemciler (ayni ozellik outlook icinde
de vardir) gelen e-mailleri "threaded" olarak gosterebilirler... Bunu
yaparken e-maillerin header kisminda normalde "View Source - Kaynagi
Goster" demeden gormedigimiz bir takim bilgileri kullanirlar. Bir
e-maile reply dediginiz zaman bu bilgi aynen aktarilir ve
thunderbird/outlook/vs bu gelen e-mailin hangi e-mail'e reply denilerek
olusturuldugunu bilir, gosterirken de ona gore gosterir.

Yani bende mailler hiyerarsik-agac yapisinda goruntuleniyor, pek cok
liste uyesinde oldugu gibi.

Bunun mahsuru benden cok size. Mesela ben sizin reply dediginiz thread
ile ilgilenmiyor olsaydim ve hiyerarsik agaci acmadan direk tepeden
"Make read - Okundu say" deseydim sizin e-mailinize degil cevap yazmak
gormeyecektim bile...

Bilmiyorum anlatabildim mi...

Detayli bilgi icin liste arsivlerine de bakabilirsiniz. Ayni yapi orada
da sunuluyor HTML olarak ve ana konu ile ilgisiz mesajlari orada da
gorebilirsiniz.

Saygilar.