RE: [Linux-sunucu] FC2 de web server

From: Erkan BALABAN (admin@molaver.net)
Date: Mon 12 Dec 2005 - 23:41:36 EET

Selamlar;

. Sizce FC4 mu kullanmaliyim?

Isterseniz FC4 kullanın isterseniz biraz daha bekleyip FC5 kullanın. Karar
sizing ama şimdi server geçişi yapacaksanız FC4 bence en iyi seçim
olacaktır.

Ama yukseltirken eski veritabanimi tasimada sorunlar cikar mi? mysqldump la
bu isi yapmak sanildigi kadar kolay mi?

Çıkacağını sanmam tabii mysql'I kurarken türkçe olayına da dikkat etmenizi
öneririm.

Erkan BALABAN

Webmaster & Network Administrator

admin@molaver.net