Re: [Linux-sunucu] SuSe 9.3 Apache konfigürasyon dosyası sorunu

From: Web Developer (webdev90@googlemail.com)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 01:08:55 EET

Anlıyorum.

Doğrudan httpd.conf dosyasına gerekli güncellemeyi ekledim ve sorunsuz
çalışıyor şu an.

Dileğim düzenli bir şekilde tüm modüller aynı yerde olsun idi.

Diğer bir soru da bir servis başlatımı için bir .sh dosyam var. Sistem
açıldığında bu server.sh dosyamın çalışmasını nasıl sağlarım?

/etc/rc.d/init.d/ altına bir başlatma scripti kurulum sırasında yaratıldı.
Ancak sanırım bu yeterli gelmemekte.

"ln -s /etc/rc.d/init.d/ServerBasla /etc/rc.d/rc3.d/S95serverbasla" şeklinde
bir bağlantı da işimi görmedi.

Herhangi bir öneri?

Teşekkürler.

Cenk