[Linux-sunucu] SuSe 9.3 Apache konfigürasyon dosyası sorunu

From: Web Developer (webdev90@googlemail.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 23:14:05 EET

Selamlar,

SuSe 9.3 bir sistem üzerinde Apache 2.0.53 çalışmakta.

Modülleri yüklemek için httpd.conf dosyası içerisinde "include" edilerek

"Include /etc/apache2/sysconfig.d/loadmodule.conf"

yüklenmekte ve ben yüklenmesi gereken bir modulü de doğrudan bu dosya
içerisinde

"LoadModule servletexec_module
/usr/include/apache2/modules/mod_servletexec2.so"

şeklinde ekliyorum. Sonrasında Apache yeniden başlatılıyor ve herhangi bir
sorun yok.

Ancak ne zaman sistemi yeniden başlatsam bu kaydettiğim dosya sanki yeniden
yaratılıyor ve yaptığım bu ayar/ekleme kayboluyor.

Sorun manuel olarak eklenen bölümlerin eklendiği dosya seçimimi? Yada ne?

Cenk