[Linux-sunucu] Spam Sorunu

From: Taner Arslan (tanerarslan@amasyaseker.com.tr)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 21:44:08 EET

Ya arkadaşlar birisi bana spamassassin üzerinde domain için nasıl tarama yaptıracağımı söylesin,Yani benim 3 tane aktif domain im var fakat spam yağmuru hep bitanesi üzerinden geliyor.
Acaba sadece o domain i veya istediğim domain için nasıl bir önlem alabiliirm bir fikri olan varmı?

Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekürler...