Re: [Linux-sunucu] Win2000 Serverden Linuxa

From: Tonguc Yumruk (tongucyumruk@member.fsf.org)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 16:01:58 EET

Ufak bir detay. Debian'ın her yeni stable sürümü çıktığında önceki
sürüme verilen güvenlik desteği bir yıl boyunca devam eder. Yani Debian
4.x sürümlerine geçtiğinde de bir önceki sürüme bir yıl boyunca destek
verilir.

Gerçi destek verilmese dahi bunun önemli bir problem olacağını sanmam.
3.0'dan 3.1'e geçişin 3 yıl sürdüğünü düşünürseniz 4.0'a göre hesap
yapmak için daha çok erken olduğunu göreceksiniz.

Thus saith zekeriya akyildiz :

Sevgi Saygı GNU/Linux