[Linux-sunucu] Qmail Spam sorunu

From: Taner Arslan (tanerarslan@amasyaseker.com.tr)
Date: Fri 02 Dec 2005 - 10:31:09 EET

Merhaba,Sistemimde Qmail,Apache,antispam ve dns sorunsuz çalışıyordu fakat şimdi;

qmail-remote cia.gov Mail@cia.gov
qmail-remote hotmail.com Admin@hotmail.com
qmail-remote saunalahti.fi webmaster@saunalahti.fi

yukarıdaki gibi, remote server veya kullanıcılardan yoğun bir şekilde kendi domain'imdeki kullanıcılara mail gelmektedir.Çalışan processler içinde yukarıdaki gibi servislerin çalıştığını görüyorum öldürdüğüm halde,belli bir süre sonra başka bir servis devreye giriyor ve o adresten mail gelmeye başlıyor.

Daha önce karşılaşmadığım bir problem,arkadaşlar bu sorun hakkında yarımlarınızı ivedi olarak bekliyorum.

Taner ARSLAN
Amasya Şeker A.Ş.
Bilgi İşlem Servisi