RE: [Linux-sunucu] linux ve html editor

From: serkan yaramaz (serkan@cozum.com)
Date: Fri 02 Dec 2005 - 09:28:24 EET

Merhaba Centos 4.2 makineme wine ve crossover kurarak bi kac program
calıstırmayı denedim.İzlenimlerimi aktarmak istiyorum..

Photoshop 7.0 wine ile gayet sorunsuz bi sekilde calısıyor.
Dreamweaver MX crossover ile kurulum aşamasında operation system hatası
veriyor ve kurmuyor wine ile ise kuruyor fakat calısmıyor. Crossover
dreamveawer mx i çalıştırdıgını yazıyor ama ben basaramadım.
Dreamweaver 8 de wine ile kuruyor ama calısmıyor.
Winamp ve flashget wine ile sorunsuz calısıyor.
Php için zend environment kullananlar için 5.0 surumunun linux versiyonu
www.zend.com da mevcut ve gayet guzel bi php editor..
Linuxe gecmek isteyenlere duyrulur...