Re: [Linux-sunucu] Debian-CD

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 14:37:29 EEST

Merhaba,

Öncelikle soru yanlış listeye sorulmuş. doğrusu linux-kurulum@liste.linux.org.tr ya da
linux@liste.linux.org.tr listeleri olacaktı.

Hangi dosyayı çektiniz tam anlayamadım. Aşağıdaki adresteki dosyayı nero kullanarak
(kalıbı diske yaz) bir cdye yazarsanız netten kurulum yapacak bir cd elde edersiniz.
Ancak ortalama 600 mb deb paketi indirmek gerekebilir. Bende bir gece sürüyor :)
Bir öneri Knoppix 3.9 ya da Simply Mepis edinip (bunlarda 600-700 mb büyüklüte
olduğundan süre olarak belki farketmez) kolayca kurulum yapabilirisiniz. Bu cdler aynı
zamanda bir sorun olduğunda sistemi kurtarmak içinde ideal olduğundan hem debian
kurabilir hem çalışan cd elde etmiş olursunuz. Biraz deneyimden sonra zaten Debian'ı
istediğiniz kadar özelleştirebilirsiniz.
 ftp://ftp.ankara.edu.tr/debian-cd/stable/3.1_r0a/i386/iso-cd/debian-31r0a-i386-netinst.iso

Saygılarımla,
Bülent ŞENER