[Linux-sunucu] Log'lara ulaşmak

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 13:16:24 EEST

Merhabalar, sunucumda bulunan bir siteye kendine microteam hacker diyen bir
grup musallat oldu. Sitede aciklar varmis (port) vs gibi taciz edici
emaillar gonderiyorlar. Kodlamayı ben yapıyorum, sql injection icin tum
kodlamayı gozden gecirdim ve goze carpan bir eksik bulamadım.

Muhtemelen bir sure sonra siteyle ugrasmaya basliyacaklar.

Benim sorun su, ben bu insanların hangi php dosyası uzrinden ugrastigini,
hangi aktivitelerde bulunduklarını an ve an izlemek istiyorum.

Bu bağlamda hangi log dosyası nerede benim işimi gorur.

Mesela xxx.xxx.xxx.xxx ip adresi xxx.php dosyasina eristi gibi tutulan bir
log dosyası mı? eger evet ise nerde bu dosya? (os centos)
Tesekkürler