[Linux-sunucu] Re: Thunderbird pop3 ayarları

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 14 Aug 2005 - 22:33:17 EEST

Merhaba arkadaşlar,
sorunumu hala halledemedim, benzer hata ile karşılaşan kimse yok mu? Google
da faydalı olmadı. Thunderbird'de olmayınca Outlook'ta denedim, oldu :(
aslında bağlantı ayarlarında bir farklılık ta yok. Sorun thunderbird de
desek gmail hesabımdaki maillerimi alabiliyorum thunderbird ile, hata
sunucuda desek, outlook ile alıyorum. Bir türlü çözemedim olayı.
Thunderbird'in verdiği hata :
"Başarısız PASS komutu. 10.0.0.33 <http://10.0.0.33/> Posta sunucusu
cevapladı: authorization failed"
Şimdiden teşekkürler,