RE: [Linux-sunucu] webmin

From: Zekeriya YELTEPE (zyeltepe@ist.bimar.com.tr)
Date: Mon 15 Aug 2005 - 09:15:01 EEST

Gunaydin,

Setup menusune girip System Services linkinden webmin'ni acilista
calistirmak icin ekleyeblirsin

Zekeriya Yeltepe
Bimar Bilgi İslem Hiz. A.S.
Sistem Destek Uzmani
Tel +9(0212)2747585
Fax +9(0212)2116633
E-mail: zyeltepe@ist.bimar.com.tr
www.bimar.com.tr
Bimar Bilgi Isl.Hiz.A.S. bir Arkas Holding kurulusudur.