[Linux-sunucu] squid ile web sayfası kısıtlaması????

From: Mevlüt KOÇAK (mevlut.kocak@artvin.gov.tr)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 20:20:49 EEST

merhaba arkadaşlar,

Sonunda squid proxy serverı da kurdum. Şimdi bazı sitelere erişimi
kısıtlamak istiyorum. Yaptığım araştırmalarda squid.conf dosyasında acl
tanımlama ve bu acl'ye göre erişim izni vermek gerekiyor. Aşağıdaki
ayarları yapmama rağmen sitelere girişi engelleyemiyorum.

[squid.conf]
#squid in default ayarlarına eklediklerimi yazdım sadece...

acl intranet src 10.0.1.0/2255.255.255.0
acl yasaklar dstdomain "/var/lib/squid/yasaklar_dl"
acl yasaklar_ip dst "/var/lib/squid/yasaklar_ip"

http_access allow intranet
http_access deny yasaklar
http_access deny yasaklar_ip

saatlerdir uğraşmama rağmen ayarlamayı yapamadım kafayı yiyecem. Lütfen
ACİL yardım....