[Linux-sunucu] Re: mailde bekleme

From: Aysun IŞIK (aysun@erciyes.edu.tr)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 14:21:59 EEST

Şöyle bi sorunda olabilir eger DNS kayıtları ile ilgili bir sorun
değilse..Kullanıcı sayınız cok fazla ise yetkilendirme olayı için gecikme
yaşanıyor olabilir... bunuda ilgili sunucuya pop or imap ne ile alıyosanız
mailleri direk o porta telnet çekerek gözleyebilirsiniz.. 1- local agdan
makinaya 2- direk makinadan... bekleme nerde? test edilebilir..
saygılar.
Aysun IŞIK
Erciyes Üniversitesi
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı