[Linux-sunucu] max_connect hatası hakkında

From: HAKAN CELEBI (hakancelebi@hotmail.com)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 08:14:02 EEST

Merhabalar..

1-Serverımın max_connections sınırlaması = 20

ve php sayfamda harici bir connections dosyasından mysql_connect yapıyorum...
mysql_connect script bittiğinde kendini otomatik kapatması gerekiyoken kapatma işlemini yapmıyor ve ben mysql_close() kullanıyorum.

Fakat mysql_close kullanmama rağmen yinede connection lar kapanmıyor ve bir süre sonra sitede max_connections hatası alıyorum.Bu connections lar timeout oluncaya kadar da site ye giriş yapamıyorum..

2-Mysql serverda açık bulunan bağlantılara nasıl bakarım...

İyi çalışmalar herkese...

Find just what you're after with the new, more precise MSN Search - try it now!