[Linux-sunucu] squid - izinler

From: Alexis Canver (linux@canver.net)
Date: Wed 27 Apr 2005 - 06:28:41 EEST

Squid'i webmin kullanılarak yapılandırmaya çalışıyorum. Ağımdaki
bilgisayarlara "allow ip" ile internet erişimi verilmiş. Ben interneti
sadece belirli saatlerde açmak istiyorum. "Date and Time" seçeneğini
kurcaladım ama çalıştıramadım. Örneğin: "allow ip" de tanımlı olan tüm
ip'lere internet erişimi haftanın her günü 08:00-20:00 saatleri arası
verilecek. Ancak birkaç ip var ki bunlara sürekli izin verilecek...

Bunlarla ilgili fikirlerinizi ve geliştirme için linklerinizi bekliyorum...