Re: [Linux-sunucu] Bind DNS sunucu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 22 Apr 2005 - 14:34:55 EEST

bind sunucunuzun oldugu bilgisayardaki resolv.conf dosyasina modemi degil
modemin kullandigi dns sunucularini girmek sizi bir adim hizlandiracaktir.
Bu konuda telekom dns sunuculari ile ilgili bir kac ip var.
 212.156.4.4 <http://212.156.4.4>
212.156.4.7 <http://212.156.4.7> benim kullandiklarim mesela.
Ama sanirim 8-10 tane daha var.
 Ben hicbir ayar ya da degerle oynamak zorunda kalmadan standart bind
konfigurasyonu ile caching dns yaptirmak suretiyle hizli ve problemsiz
internet hizmeti dagitiyorum.
 Saygilarç