Re: [Linux-sunucu] Qmail smtp-proxy / Düzeltme

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Thu 21 Apr 2005 - 10:31:44 EEST

bahsettiginiz sekilde mail gonderebilmeniz icin "qmail smtp auth send"
yada benzeri bir yama ile yamalayip qmaili o sekilde bastan derlemeniz
lazim. ondan sonra karsi tarafdaki mail server icin smtp-auth icin
kullaniciadi sifre belirtebilirsiniz. yanliz qmail maileri gonderirken
mail istemci yazilimi gibi davranip tek bir kullanici adi sifre ile
uzakdaki smtp servera tum mailleri gonderiyor. boyle bir sey denemistim,
karsi sunucuda ttnet in mail sunucusu (gonderenin domain kontrolu + smtp
auth var) gibi farkli sekilde spamlardan koruma yontemi izleyen bir
sistem yoksa, bu sekilde kullanabilirsiniz.
 google a muracat ederseniz bu tur patchlere ve ayrintili bilgiye
ulasabilirsiniz.

iyi calismalar.

Tolga Cengiz yazmış: