Re: [Linux-sunucu] Qmail smtp-proxy / Düzeltme

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 21 Apr 2005 - 08:36:30 EEST

selamlar şöyle bir sorun ile karşılaştım .fetchmail ile mailleri alıyorum
qmail de de smtroutes dosyasına :sunucunun_ip adresi yazıyorum fakat karşı
taraftaki sunucu giden mailler için My server requires authentication u
işeretlettirip içine de username pass yazdırtıyor bu user pass her
kullanıcıda farklı qmail de bu tip bir sunucuya mail göndermesini nasıl
sağlayabilirim önerilerinizi bekliyorum...