[Linux-sunucu] squirrellmail adres defteri problemi

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 02:45:58 EEST

merhaba arkadaşlar;

Yeni kurmuş olduğum squirrelmail 1.4.4 versiyonunda adres defteri
kullanımında problem yaşıyorum. /src/configtest.php kısmında hiçbir
problem gözükmüyor.
konfigürasyon sırasında her türlü izini vermeme rağmen addressbook
linkine bastığımda

Error initializing global addressbook.

hatasını alıyorum data-dir değişkeninde tanımladığım dizine baktığımda
kullanıcı_adı.abook dosyası 0 byte boyuta sahip olarak yaratılmış.
dosyayı silsemde linke tekrar bastığımda dosyayı tekrar yaratabiliyor.
Google'daki aramalarımda sonuç vermedi.
aynı dizinde bulunan kullanıcının kendi ayarlarını saklayan
kullanıcı_adı.prefs dosyalarında problem yok. aralarındaki tek fark
erişim hakları idi onu da değiştirmem pek bir işe yaramadı.

-rw-r--r-- 1 wwwrun www 0 2005-04-06 22:33 zora.abook
-rw------- 1 wwwrun www 229 2005-04-17 19:48 zora.pref

kafam oldukça karıştı anlayacağınız. sadece adres defteri için
veritabanı kullanmak ta istemiyorum. ancak mecbur kalırsak onu
yapacağım. tecrübelerini paylaşanlara şimdiden teşekkürler

Saygılar
Kenan Gürsoy
İ.T.Ü. Bilişim Enstitüsü