Re: [Linux-sunucu] Maildir/Cyrus tercihi?

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 20 Apr 2005 - 11:05:31 EEST

1. Doruk Fisek'in gecenlerde soyledigi gibi, calisiyorsa degistirmeyin :)
Performans artisi icin belki disklerde iyilestirme yapabilirsiniz, ya da
kullanicilari 1 klasore dogrudan 10000 tane e-mail koymak yerine alt
klasolere bolup 1000'erli gruplar yapmasi konusunda egitebilirsiniz.
 2. Kapali kutular, yapisi db degil ne olursa olsun her zaman urkutmustur
beni :)
 3. Benim sahsi fikrim maildir yapisinin saglikli oldugu, ama klasorde fazla
e-mail oldugunda kullanici icin gercekten izdirap olabildigi yonunde...
Belki db bu konuda kolaylik saglayacaktir ama yine de maildir'in avantajlari
bence daha fazla
Courier kullaniyorum. Cyrus hic denemedim ama goreceli fikirlerim bu
sekilde.
 Saygilar.