RE: [Linux-sunucu] r0nin

From: Emre Ersin (emreersin@baskent.edu.tr)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 09:42:34 EEST

Daha önce attığım mailde sormuştum php'nin safe_mode durumu nedir diye...
Eğer safe_mode=off ise bunu yapabilir. Herhangi bir yerdeki dosyaları
çalıştırabilir, okuma yetkisi olanları okuyabilir. Yazabilir v.s.
Burada yetkisi apache yi çalıştıran kişidir.
Safe_mode=on durumunda ise sadece "safe mode exec dir" ile tanimlanan
yerdeki komutlar calisabilir.