[Linux-sunucu] SER + SERWEB

From: Erdem HAKI (erdemh@tesas.com)
Date: Tue 19 Apr 2005 - 09:36:16 EEST

Merhaba arkadaşlar,

Daha önce hiç VoIP trafiğini yönetmek için kullanılan "SIP Express Router(SER)"'i linuxüzerine kurmuş olan varmı? Ben SER ve onun web arayüzü olan SERWEB kurulumunu tamamladım ancak configuration dosyasında düzeltilmesi gereken bazı küçük sorunlarım var.. Yarımcı olabilecek arkadaş varsa minnettar kalırım..Hepinize kolay gelsin...