[Linux-sunucu] dizin, dosya yedekleme

From: Özgür ÖZASLAN (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Fri 15 Apr 2005 - 11:18:30 EEST

Merhabalar,
Sorum umarım bu listeye uygundur. Sunucumdaki qmail maildir'leri ve bunun dışındaki bazı klasörleri belli periyotlarla yedeklemek istiyorum. Yedekleme yine disk üzerine olacak. İstediğim dosyanın bir isim ve sonunda yedeklendiği tarihi alması. Önerebileceğiniz bir yazılım var mı? Yazılım değil de bir bash script ile mi bunu yapmak daha uygun. Bash programalama hiç bilmiyorum. Bunu şu anda elle belli zamanlarda kendim yapıyorum.

Teşekkürler...

Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr

" Teknoloji değişir, aslolan insandır! "