Re: [Linux-sunucu] :)

From: Tarik Akcin (t_akcin@hotmail.com)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 16:01:51 EEST

Merhaba

tar paketleri (tape archiv) derlenmemis halde verilirler. Yani kaynagi acik
haldedir. Bunlar rpm paket sistemi ile yuklenemezler. rpm ile rpm komutlari
ile yukleme yapabilmeniz icin sisteminizde RPM (RedHat Package Manager)
yüklü olmali ve guncellemede yuklediginiz paketlerde mandrake icin derlenmis
rpm paketleri olmali.

Saygilarla