Re: [Linux-sunucu] :)

From: Koray USLU (koray@aryabim.com)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 14:59:42 EEST

Dediğinizi yaptım ancak samba common-2.2.7a-9.2mdk diye bir paket ismi
veriyor. Ancak benim bilgisayar indirdiğim ise Samba-3.0.13.tar.gz isimli
bir dosya Bu dosyayı açıp içinde de dediğiniz komutları çalıştırdım ama Yine
versiyonda bir değişiklik yok.. Şu anda zaten üzerinde samba 2.2.7a yüklü
çalışır vaziyette.. Linux kullanmaya yeni başladım yardımcı olursan
sevinirim