Re: [Linux-sunucu] qmail relay aciklari nasil kapatilir

From: Enver Özdemir (enverozdemir@gmail.com)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 12:58:21 EEST

tesekkur ederim,
smtp-auth patchi yapilmamisti, uygulayacagim simdi.

/ec/tcp.smtp dosyasi asagidaki sekilde son satirdaki :allow
dogrumudur, deny gibi birsey olmasi gerekirmi, yada eklemek gereken
baska herhangi bir parametre varmi.

127.0.0.1:allow,RELAYCLIENT="",RBLSMTPD=""
192.168.0.:allow,RELAYCLIENT="",RBLSMTPD=""
:allow