Re: [Linux-sunucu] qmail relay aciklari nasil kapatilir

From: Engin OZTURK (engin@engin.siran.net)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 12:37:33 EEST

4.testten sonra devam edilmemesinin relayla alakası yok

/etc/tcp.smtp dosyanızı duzenleyin
/var/qmail/control/rcpthosts dosyanızı duzenleyin
smtp-auth patchini uygulayın eger uygıuladıoysanız ve bu sahiden var mı
acaba diyorsanız http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=297&lang=tr buraya
bakıverin.

en son : All tests performed, no relays accepted by remote host. bu mesajı
almaya bakın..

iyi calısmalar